duminică, 6 septembrie 2009

Thassos


Am ajuns relativ repede pe insula, incurcat intrucatva de incapacitatea traditionala a bulgarilor de a semnaliza drumurile.
dar ajutat de GPS, Michelin, nevasta si de harta am limitat pierderile de timp la mai putin de o jumatate de ora, fiindca rutele "normale" erau toate deviate si aveau doar primul semn de deviere si dupa aia te lasau pe niste drumuri pustii.
am mers cu o lesinatura de ferry care s-a chinuit 40 de minute inspre insula, apoi am lasat liberi bidivii Imprezei in jurul lui Thasoss, noaptea.
cam in 8 ore si ceva am ajuns in Potos.
sau parca in Berceni, inconjurat de romani, de rufe si de comentarii zgmotoase de la un etaj la altul.
dar am descoperit faleza plina de taverne.
ospatarul ne-a dat inghetata din partea casei si apoi mi-a dat spaga vreo 2 euro si ceva.
asta sigur nu era roman, sau daca da, era complet ticnit.
niste englezi zbierau de mama focului la meciul din barul de alaturi.
cand sa plec, am tras si eu cu ochiul sa vad cine cu cine joaca: Franta cu Romania.
iar englezii erau romani din Cluj.
o sa fie o vacanta pe cinste...

Un comentariu: