duminică, 25 octombrie 2009

Azi am fost la circ

cu fetele, dupa 7 ani (sau mai mult?).
am vazut acest spectacol de la Circul Globus

a fost frumos, iar fetele si-au umflat palmele de atata aplaudat.

am gasit pe net cateva dintre numere, cel mai spectaculos a fost cel de bascula, cu trupa Sucar Gitanos, numarul e similar cu cel din film (al trupei Dragomir), iar una dintre acrobate pare aceeasi ("zburatoarea"), numai ca toate salturile au fost duble!!!, inclusiv la coloanele de 4 si de 5 cu persh!!!

apoi dresura de cai albi pur-sange, extraordinar de frumosi...

si fata dresorilor, cu un numar de echilibristica si contorsionism




si cateva recorduri mondiale la bascula, stabilite prin anii 90 de rusi...

din pacate nu am gasit un film cu trupa Constantin, cu coloana de 6, care era record mondial la un moment dat (nu stiu daca a mai fost doborat)



3 comentarii:

  1. Bascula pe care ai vazut-o la Circ & Variete Globus nu este una simpla si nici cea mai buna din cate sunt....fetele pe care le-ai vazut la acel numar nu sunt de la trupa Dragomir si nici figurile nu sunt copiate de la acea trupa....aceasta trupa este o trupa noua care spera ca peste cativa ani v-a trimfa la monte carlo cand aceste figuri pe care le-ai vazut la galele circului globus se vor mai adauga la fiecare figura cate un salt in plus :D fac parte din (ea) felicitari pentru blog....foarte interesant...dar daca tot scrii ceva despre ceva anume mai bine fa un pic de research inainte sa postezi ceva ;)fetele sunt: dana si maria si nu au facut parte din trupa dragomir.....bafta in continuare!!! cu drag ADI "SUCAR GIDANOS"

    RăspundețiȘtergere
  2. am vazut doar ca blonda e aceesi(m-am inselat?), are acelasi gest cu mainile dupa saritura, prin care cere atentia publicului.
    am facut un pic de research, dar n-am gasit nimic despre Sucar si am banuit ca unii dintre voi ati fost prin diverse trupe si am incercat sa va identific.
    in plus la circ nu apare niciodata distributia completa, nu e trecut numele vostru nicieri.
    poate va faceti un site, nu mai costa asa mult acum...
    oricum numarul vostru a fost foarte impresionant si ma bucur ca traditia trupelor romanesti de bascula e dusa mai departe intr-un mod stralucit.
    pe de alta parte ma bucur si ca "nebunia" numerelor de bascula din anii 80-90, cu performante din ce in ce mai acrobatice s-a sfarsit.
    devenise mult prea periculos, dupa parerea mea.
    mi-a placut mult si partea artistica, coregrafia, costumele, poti sa faci lucruri de succes cu tema tiganeasca (dar sa nu te cheme Madonna...)
    acrobatii raman, totusi, vedetele circului.
    Bravo!
    mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  3. am schimbat si textul postarii, ca sa fie conform cu realitatea...

    RăspundețiȘtergere