luni, 18 ianuarie 2010

USBC bronze level coach

am ajuns ieri, dupa examenul practic si teroretic condus de Steve Innins in Hull City, UK. a fost o provocare la care atat eu cat si Theo am raspuns intr-un mod mai mult decat onorabil. am doborat recordul de viteza pentru examenul de bronz -45 min, fata de 55 minute precedentul, fiindca am trecut de doua ori prin raspunsuri, ca sa nu care cumva sa fiu rapid si prost. altfel era sub o jumatate de ora... mi-a convenit ca marea majoritate a intrebarilor a fost despre chestiuni practice... am gresit un singur raspuns din 58, datorita formularii defectuoase, care permitea doua rapunsuri corecte, in loc de unul. examenul practic a constat in studierea unui elev necunoscut, intervievarea lui, studierea jocului, identificarea punctelor care ar sugereaza probleme, gasirea si implemetarea unor solutii. analiza trebuia sa fie completa- studiul miscarii, al bilelor, determinarea vitezei, rotatiei si PAP-ului (cu creionul si metrul!!!!). intr-o ora concluziile noastre erau mai performante decat analiza facuta de un antrenor englez in trei saptamani... si era vorba de o jucatoare foarte buna, 185 media in campionat - la 17 ani!! asta asa, ca sa nu ma dea modestia afara din casa. Anglia s-a dovedit a fi o experienta incredibila sub multe aspecte. oamenii au fost deosebit de prietenosi, mai ales Steve si cu sotia lui, dar si ceilalti colegi de curs.. printre alte curiozitati- jumatate din piste sunt inca de lemn... cea din sala in care am fost are heads-urile sintetice si back-end-urile din lemn!!! Silver peste minim un an...

Un comentariu:

  1. Bravo,Vali, felicitari pentru next level-ul obtinut!
    Hai cu Silver-ul!
    Numai bine

    RăspundețiȘtergere