duminică, 21 iunie 2009

analyze this

am visat ciudat azi-noapte.
jucam bowling afara, era cald si aveam doua piste.
nu, sigur nu era la Six-Flags...
nu eram multumit de hook-ul meu, era prea agresiv, probabil ca era una din bilele noi
brusc a inceput sa toarne cu galeata.
pistele s-au umplut de apa, dar am continuat sa jucam.
bilele se opreau in stratul de apa, ca mingile de fotbal in baltoacele de pe teren.
aveam bile de 16, trageam de ele cat puteam- stiam ca nu-i corect- dar apa le infrana si nu mai ajungeau la popice.
cat despre despre hook- nici vorba, deabia treceam de jumatatea pistei, bilele devenind niste salupe care se fasaiau pe drum.
tot speram sa acvaplaneze cumva.
dar cred ca trebuia sa-l chemam pe Osku pentru asta.
asta a a fost primul meu vis umed despre bowling.
(psych) analyze this!

2 comentarii:

  1. Se numesc complexe draga mea ciudatenie a evolutiei ce se materializeaza in subconstient sub forma lucrurilor familiare. Ti-e frica de ceva mai pe intelesul tau neanderthalian...

    RăspundețiȘtergere
  2. obraznicia ta e absolut necesara, avand in vedere varsta si inteligenta (relativa la generatia ta, totusi, nu in absolut).
    scuzabila, in vederea unor viitoare rezultate remarcabile.
    care se lasa asteptate.
    hai, dovedeste-ne ca esti sclipitor
    undeva
    oriunde...

    RăspundețiȘtergere