miercuri, 24 iunie 2009

biliard

azi m-am simtit tare si-am zis sa-ncerc niscaiva biliard.
mi-am ales un partener usor - o fata, evident, doar nu era sa pierd.
atat mi-a trebuit! mi-a luat doua partide ca la carte, cu neagra cu manta si cu neagra la mijloc.
am mai vazut pe la televizor asa ceva...
apoi am mai castigat si eu, chinuit cate ceva, dand de vreo cinci ori intr-o bila lipita de gaura potrivita.
am impresia ca m-a lasat apoi sa castig,elegant, ca sa nu ma deprim de tot.
dar, dezastru, i-a venit si iubitul.
astuia de-abia am reusit sa-i scot doua bile de sub nas, ca el terminase tot.
grabit, dom'le!
si cand te gandesti ca pe vremuri ii bagasem si lui Piticu o bila in buzunar, inainte sa curete masa.
cum o fi O'Sullivan?
apuc sa dau buna ziua?
cred ca nu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu