miercuri, 15 septembrie 2010

Blind date cu primul-ministru

Aseara m-am dus la sala, pentru putin spinner si ceva piscina.
pe cand pedalam voios, James May toacmai atingea 407 km/h cu Bugatti, la Top Gear .
aveam si eu vreo 30 la ora pe bicla.


sala era destul de plina.
printre ei un tip grizonat, micut, dar "infipt".
tii, ce seamana asta cu Emil Boc!


mai era cu cineva, un insotitor intre doua varste, beau impreuna apa plata cu lamaie...
isi lasa sticlele pe bar, in fata stepp-erelor si se duc in celalata parte a salii.
pe drum constat ca e chiar primul ministru.
a venit si el un pic la sala.


nu stiu daca se intampla des lucrul asta, ca eu vin rar.
dar m-am mirat.
n-or avea si ei un loc unde sa-i faca o bancuta de abdomene si sa-i puna un aparat izometric?
cred ca da.


dar probabil ca prefera sa mai scape de tensiunea oficiala "iesind" in lume.
lucru de inteles in actuala situatie, in care mediul politic este extrem de bine presurizat.


apele le-au lasat pe-acolo, pe langa noi, erau complet relaxati.


m-am abtinut cu greu sa dau mana cu el si sa-i spun ceva, fiindca ne-am intalnit si la iesire, era la distanta de-un brat.
insotitorul (bodyguard?, nu prea parea) era cam lesinat de oboseala, dar primul ministru parea in forma, dupa o ora era inca proaspat.


nu cred ca sunt multe tarile in care sa ai astfel de intalniri neprogramate, in vest, cel putin, nu.
probabil ca traditia domnitorilor romani, de a iesi prin oras, se perpetueaza inca.


foarte bine, am si eu ce povesti.


ce i-as fi spus?
ca face o treaba decenta in conditii mai mult decat ostile.
si ca pare destul de in forma....

3 comentarii:

  1. Adevarul e ca merge destul de des pe la sala. In toamna-iarna trecuta baietii mei l-au vazut aproape de fiecare data cand au fost (adica de vreo 2 ori pe saptamana). Si au remarcat faptul ca arata foarte bine...
    Orice om are nevoie de o supapa de evacuare din cand in cand...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu cum e in Europa dar aici in Canada, fiica-mea s-a intalnit de mai multe ori, in restaurante diferite, cu primul ministru al provinciei quebec (suprafata= 5 x franta, populatie 1/3 cea a Romaniei)si cu cativa ministrii provinciali. Totul a fost foarte normal, ca pentru un client oarecare. Garda de corp? poate astepta pe afara...

    RăspundețiȘtergere