miercuri, 6 octombrie 2010

Letonia este din alt univers politic

din Romania libera de azi (link catre articol):

Cum să câştigi alegerile după ce ai impus terapia de şoc

ceva ce romanii si grecii n-or sa inteleaga niciodata.

stirea zilei in Romania este urmatoarea:

"Victor Ponta: Daca presedintele Basescu promulga Legea Pensiilor, vom demara procedura de suspendare"

comparati si voi!

din punctul meu de vedere dorinta de putere a opozitiei se citeste asa:

- n-am mai fost la putere de mult si am saracit
- trebuie sa-i dam jos inainte sa reinceapa cresterea economica (da exista cateva semne- comenzile in industrie au crescut cu 25% anul acesta, iar in august deficitul bugetar a fost aproape zero, semn ca in curand vor exista bani de aruncat pe piata, eu sper ca pentru stimulare economica, dar ei spera ca pentru furat)
- cativa dintre ai nostri nu se simt prea bine- Vantu, Patriciu, Voiculescu, desi partea de mass-media controlata de ei deformeaza orice stire economica si politica de mai mult de un an.
singurul rezultat e ca l-au scos Presedinte pe Basescu!

si nu sunt fan Basescu, dar trebuie sa fii foarte orb sau foarte implicat politic sa nu vezi ca reformele pe care le fac acum trebuiau facute acum 20 de ani.

iar pretul intarzierii reformelor este monstruos: 85 de miliarde de euro datorii externe!!!!

multumim PSD, multumim PNL, oda tatucului iubit!

3 comentarii:

  1. Vor intelege si romanii, pana la urma. Noi, romanii, am inceput sa intelegem. Am inceput.
    Insa pretul reformelor este mult mai mic (cred eu), caci o parte din banii astia s-au dus in pustiu. Eu nu cred, totusi, ca va fi crestere economica datorita masurilor guvernamentale.

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am ceva comentarii .... :))))
    1. din alea 85 de mlrd 42 le-au contractat baietii astia portocalii
    2. un lider trebuie sa fie sanatos la cap si la corp asta (Base) ..il cam apuca tremur de mana daca nu este cu licoare-n nas!

    3. nu poti sa pui sef peste guvern un retard care nu intelege ABC-ul democratiei si vrea sa puna biciul pe parlamentari!
    4. NU POTI SA PUI SEF DE CAMERA O ZDREANTA CARE DUCE IN DERIZORIU NOTIUNEA DE PARLAMENT!!!!! pentru simplul motiv ca " asa a zis Sefu'"

    RăspundețiȘtergere
  3. @Mircea
    cresterea economica sigur nu va fi datorita guvernului, ci mai degraba "remorcarii" noastre de catre UE.
    economia e oarecum decuplata de politica, dar, din pacate, "reformele" romanesti, facute in graba sunt pline de ineptii.
    tot e bine si asa, trebuiau facute.
    @anonim
    42 de miliarde e putin, Letonia a inprumutat 7,5 miliarde anul trecut si ei sunt de zece ori mai putini.
    intrebarea e de ce puii mei aveam deja datorii de 40 si ceva de miliarde pe perioade de boom economic?
    poate fiindca, incepand dupa 1970 si ceva, Keynes a fost considerat un dobitoc cand a spus: statul trebuie sa adune pe crestere, ca sa aiba ce cheltui pe timp de criza.

    si hopaaaa!

    brusc au redevenit la moda keynes-enii in 2007, cand statele au inceput sa pompeze sume imense ca sa nu se prabuseasca economiiile, desi erau pe niste deficite uriase acumulate pe boom economic de lunga durata.

    da sa vedem cum sterilizeaza deficitele greii, Statele Unite in primul rand.

    noi n-avem nicio sansa fara sa reducem cheltuielile.

    RăspundețiȘtergere