luni, 25 octombrie 2010

Cum e sa traiesti intr-o iluzie

De vreo trei ani, cand ma intreba lumea cu ce ma ocup, raspunsul invariabil era : cu bowlingul.


m-am implicat atat de mult si de profund, incat aproape tot timpul meu a devenit din liber, neliber, iar toata energia, inteligenta si sufletul meu s-au dus in aceasta directie.


cu ce beneficii?


nu stiu, niciodata n-am cuantificat din perspectiva profitului.
daca ar fi s-o fac, sigur pierderile sunt imense.
singurele sume incasate au fost cele 2 diurne pentru deplasarile la europene si modiale (35 de euro pe zi) si vreo 1500 de lei pentru deplasarea prin tara din iunie.
cheltuieli?
fara numar...
mii de euro in cel mai bun caz.
timp consumat: mii de ore...
nervi consumati: toti!
dusmani: fara numar
prieteni: cativa, putini


nu e un raport de care sa fiu neaparat mandru.


ce am facut am facut cu pasiune, sincer si voluntar.
am crezut cu adevarat ca pot schimba cate ceva.
dar am reusit prea putin si cu costuri personale prea mari.
epoca idealismului si altruismului ia o pauza.


cu pretul supararii prietenilor mei si chiar a neprietenilor, care se obisnuisera cu blogul "Just bowling" ca fiind un soi de CCN romanesc al bowlingului, .


Imi cer scuze: am obosit, iar pasiunea s-a diminuat.


In plus e timpul sa mai fac si alte lucruri in viata mea, decat sa ma lupt cu morile de vant, sa incerc sa schimb oameni si conceptii, ale caror inertie e uriasa, dar a caror capacitate financiara si organizatorica e imensa.


Trebuie sa am grija de mine si de familia mea, sa-mi redau mie si timpului meu atributul de liber, cel mai important atribut al limbii romane.


nu mai vreau sa fiu sclavul voluntar si idealist al bowlingului.
e ca si cum m-as fi dus la o cura de dezintoxicare, iar asta e rezultatul.


mi-am eliberat Sinele de sub obsesia in care am trait ultimii trei ani.


evident, la anul ma voi duce sa-mi iau diploma de antrenor Silver.
am prea mult respect pentru ce am invatat pana acum si e pacat sa renunt la competentele pe care le-am obtinut.


dar ramane sa beneficeze de ele doar cei apropiati.
nu pentru toata lumea.


nu merita.

4 comentarii:

  1. as dori sa dau un like...dar nu-s pe facebook....asa ca nu spun decat...RESPECT!

    RăspundețiȘtergere
  2. "rau cu rau dar mai rau fara rau"

    o sa ne lipseasca parerea ta .... buna sau rea!


    Catalin Predescu

    RăspundețiȘtergere
  3. ce sa spun? imi pare rau.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor si nu numai.
    Am vizionat cu atentie blogul tau si vreau sa spun ca am fost foarte fascinat de ceea ce am gasit. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Încep sa îl citesc cu drag.
    Noi promovam la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tau ; am specificat sursa articolului si am deschis si un subiect pe baza acestuia. Daca doresti, poti sa ne recomanzi orice articol si noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face placere, de asemenea, sa stim ca ai dori sa ne sustii în acest proiect de radio si sa accepti o eventuala colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzeaza toate genurile de muzica, exceptând manele si piesele necenzurate, avem si câteva emisiuni, stiri etc. Ne-am propus sa realizam un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de sustinerea si ajutorul tau si al celorlalti colegi bloggeri. Dorim sa cream o echipa numeroasa, de oameni cu un talent aparte si m-am gândit ca, poate, ai vrea sa ni te alaturi si sa colaboram, binenteles, pe unul dintre domeniile care îti place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile si modul de a gândi al bloggerilor si al ascultatorilor nostri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tau si sa ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un email asculta.whisper@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Multumesc,Cu stima Vlad!

    RăspundețiȘtergere