joi, 13 ianuarie 2011

Ce faceam prin tinerete...

12 comentarii:

  1. poze la masini de raliu???
    Vali P.

    RăspundețiȘtergere
  2. Recunosc faptul ca sunt un picut curioasa. Cam ce legatura ar avea poza cu ceea ce faceai tu in tinerete? Erai cumva la volan? Sau erai copilot?

    RăspundețiȘtergere
  3. Facea poze de pe margineeee!cu aparat Smena!!hahaha....

    Vali P.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu eram la volan
    o sa va arat mai tarziu cam ce-a patit masina asta frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
  5. ai "racorit" frumusete de Subaru???
    mai zi-ne din "casa":daca ai sponsor si busesti masina cum e cu plata?sau daca tot o rastorni si nu prea mai castigi mai nimic ce se intampla?poveste-ne nu ne lasa cu "ce faceam in tinerete" si pui o poza cu multe .......si gata!

    Vali P.

    RăspundețiȘtergere
  6. castiguri financiare nu prea sunt.
    poate primii 5-10 din campionat reusesc sa adune un buget suficient ca sa le ramana si lor ceva.
    situatiile in care esti platit ca sa alergi sunt extrem de rare.
    cand o lovesti, platesti reparatiile.
    asta era inchiriata si asigurata.
    asigurarile de curse sunt extrem de scumpe, mii de euro pe cursa si se fac numai pentru anumite autovehicule si anumiti piloti.
    l-am cam facut praf la Brasov, a platit asigurarea partial, ca era cam dauna totala si au conditionat continuarea colaborarii de suma achitata ca dauna.

    RăspundețiȘtergere
  7. Baietii de top gen Solberg,Loeb,cu astia cum e?Ca din cate stiu au tot timpul ultimele fitze de masini,echipamente si echipe tehnice.

    Vali P.

    RăspundețiȘtergere
  8. la nivel mondial e diferit, acolo sunt implicati constructorii, pilotii au salarii de ordinul sutelor de mii-milioane euro/an.

    RăspundețiȘtergere
  9. Te-am prins la leapsa! :)
    http://alina.revistatango.ro/2011/01/leapsa-literara/

    Alina G

    RăspundețiȘtergere
  10. nostim.
    o sa incerc sa ma conformez, daca tot m-ai invrednicit cu atentia ta.

    RăspundețiȘtergere