vineri, 22 iulie 2011

Grecia? O gluma buna, pe langa SUA!

datoriile totale ale americanilor nu sunt doar 14.300 de miliarde, ci de aproape 100.000 de miliarde de dolari!!!!

14.300 sunt datoriile guvernului federal(100 % din valoarea PIB), dar mai sunt datorii ale autoritatilor locale (statale) si datorii in contul programelor de sanatate si asistenta sociala.

amanunte gasiti AICI

stau si eu si ma intreb ca Moromete:

- de ce eu trebuie sa-mi platesc datoriile, exact si la timp, iar statul nu?
- de ce eu sunt limitat la o suma modica - 30 % din venitul lunar, iar statul se poate imprumuta monstruos de mult, fara nicio bariera sau garantie?
statul american incaseaza 200 de miliarde pe luna si are datorii de 100.000. cu 30% rata, returneaza datoriile in 1660 de luni, adica in mai mult de 130 de ani!!!!
- in definitiv, cine puii mei e statul asta, cine plateste pana la urma?
- nu-i asa ca nu adunatura de birocrati care a luat deciziile plateste, ci tot eu, Moromete?
- si de ce ar trebui sa platesc eu si oalele sparte de americani si de greci?
- eu m-am imprumutat, eu am mintit, eu am fost inconstient?
- ar fi buna o noua ordine mondiala, nu?
- dar cine poate sa dea peste degete Marelui Sef American ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu