curba este exact dupa prima zona in care este permisa depasirea, dupa coborarea de pe acele de par de dinainte de Timisul de Sus.
aici multi soferi incearca sa depaseasca, frustrati de lunga asteptare de pe serpentine.
problema este ca zona de depasire este extrem de scurta, maxim 150 de metri, dupa care vine curba in care s-a produs accidentul.
ca sa poti depasi acolo, trebuie sa accelerezi puternic, ca sa te incadrezi inainte de curba.
inainte de curba, trebuie sa franezi serios si sa te reincadrezi pe banda ta .
in conditiile de astfalt ud, conditiile sunt precare, datorita calitatii asfaltului.
in plus, datorita faptului ca sfarsitul curbei este pe varf de panta, vizibilitatea e oarecum redusa. probabil ca a depasit in forta inainte de curba, a franat mult si a virat, a intrat in derapaj, a contrabracat si s-a ciocnit cu Loganul, care era si el aproape de axul drumului.
asa se explica si marturiile relativ contradictorii ale martotilor, unul care era intr-o masina din spate spune ca a depasit, unul care era in curba, in curte spune ca nu.
inseamna ca depsit inainte de curba. iar la cum sunt deformate masinile, viteza lor insumata nu a depasit 100 km/h.
problema e ca Loganul s-a rasturnat, altfel cred ca scapau cu viata.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu