miercuri, 26 octombrie 2011

COD 29

a venit recensamantul!
intr-o forma noua, moderna pe alocuri, ridicola pe alocuri.

de exemplu, formularul trebuie semnat de capul gospodariei!

eu l-am semnat pe al meu, nevasta-mea pe al ei.
la religie era un cearceaf intreg de posibilitati, din care marea majoritatea foloseau doar "crestin -ortodox".

eu am fost botezat crestin-ortodox, m-am casatorit crestin-ortodox, iar copii mei sunt botezati la fel.

cu toate astea nu sunt crestin ortodox.
fiindca nu accept cutumele si obiceiurile Bisericii, nu cred si nu respect obiceiurile si sarbatorile ei si sunt complet isteric cand vine vorba de preoti.

si nici nu cred ca Iisus a inviat!

mi se pare cea mai de succes minciuna din istorie.
si sursa celui mai profitabil marketing din lume.

deci nu sunt crestin, cu alte cuvinte.

si nu cred in nicio religie, toate mi se pare niste megaafaceri pentru oameni fara tarie de spirit, care simt nevoia sa se agate de un sistem religios.

in plus au fost pretextul multor razboaie si maceluri sangeroase, dupa modelul: eu sunt crestin , tu nu (pagan), eu sunt musulman, tu crestin, etc.

la fel de inteligent cum ai spune: eu tin cu Steaua, tu cu Dinamo, hai sa ne luam la omor.
eu sunt neamtz, tu rus,  hai sa ne batem.

eu ma declar elvetian!

ma multumesc sa studiez analitic religiile si sa nu ader la niciuna.
un soi de analist amator de religie comparata.

cu toate astea, cred in Dumnezeu, cred ca la origine a fost UNU.
Marele Arhitect.

dar nu cred in justitia divina, nu cred in inviere, nu cred in Rai si in Iad, nici in Apocalipsa, nu cred in nimic din ceea ce constituie painea de toata zilele a religiei...
nu sunt ateu, sunt cod 29, conform recensamantului.

fara religie.

ateu e la alt cod....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu