joi, 19 iulie 2012

Pe ce-am mai dat banii, si eu si tu

azi eram intr-o dispozitie cheltuitoare, am dat o tura prin Dorobanti, mi-am cumparat doua trabuce si m-am hotarat, dupa 2 luni, sa rup 22 de lei de la gura copiilor si sa-mi spal masina.

dar cineva mi-o luase inainte cu spalatul.
trecand agale pe Bd. Mircea Eliade, prin preajma resedintei Prezidentiale , ocupate de Crin Antonescu (temporar, sper), am observat ca se spala de zor.
se spala soseaua.

si nu obisnuita aruncare de apa, costisitoare si inutila.
nooo!
ceva mult mai avansat.
erau 6 autocisterne, cu 12 muncitori, si inca vreo 10 la supraveghere.
se spala cu furtunul sub presiune, manual.
ca la orice spalatorie adevarata.
frecau de zor, probabil in cinstea noului Presedinte.

pe banii mei si ai tai, se arunca cu apa si cu bani pe strada.
mi se pare oneros.

dar n-am fost suficient de deprimat, am mai cheltuit si cei 22 de lei la spalatoria adevarata, privata.
sa mai faca cineva si bani cinstiti in tara asta.
si sa mai cheltui si voluntar, nu numai in necunostinta de cauza.

2 comentarii:

  1. Cum ti-ai spalat tu masina pe 19 iulie ca in 23 iulie arata ca si cum nu ai spalat-o niciodata? Noroc ca ai o sora draguta care isi poate rupe de la gura mai mult de 22 lei si sa-ti curete masina. Concluzia este ca vei gasi o masina curata, de nerecunoscut, as putea spune :)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa o fi, probabil ca niste uslasi zelosi au murdarit-o intre 19 si 23.
    eventual chiar pomii din fata casei...

    RăspundețiȘtergere