vineri, 31 iulie 2009

Me trowbot, me happy

aseara am avut momentul meu particular de fericire.

disperat ca fetele nu joaca la nivelul asteptat, m-am refugiat (unde in alta parte?) in sala de bowling.

asteptam de mult acest moment, mi-am cumparat cea mai buna bila existenta si cei mai noi pantofi.  si o ora de bowling.

evident ca n-am avut tape-uri, iar degetul se facuse mititel- n-am mai jucat de 10 zile!!!

m-a salvat antrenorul Bahamasului, caruia imi venea sa-i pup talpile oricum, in semn de multumire ca a venit la campionatul mondial, ca sa nu iesim chiar ultimii.

iar el joaca cam de 20 de ori mai bine decat fetele din echipa lui.

n-aveam nici prosop, nici spare, dar am avut o pofta teribila...

ungere"house", cu ulei raport 5/1

ceva mai usor nu-ti poti imagina, daca dadeai inspre sesar era strike, inspre treiar era strike

era strike de pe oriunde.

am facut 234 media pe 4 si 223 pe 6 jocuri.

asta fiindca am ratat la spare la stanga, unde nu intorcea!!!

in schimb la decari, cu Virtual gravity, am fost beton- pe curb, pe marginea santului, ii lua prin stanga , dupa ce se intorcea puternic pe pin-deck.

dupa ce am terminat seria de 6 a aparut si Osku, chiar pe pista pereche.

numai rachete sol-sol dadea.

nu-s cum puii mei ii "plutesc" bilele la 1-2 cm de sol, perfect orizontal.

la strike era praf, dadea minim 1 split pe joc si 2-3 spareuri. nici vorba sa se apropie de mine (ha! ).

el face medii de-astea pe ungeri grele, nu pe de-astea usoare.

apoi am baut o bere la un soi de vaza, cred ca avea 2 litri.

am fost fericit aseara.

si mai vreau ungeri usoare...

Viva Las Vegas!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu