joi, 19 martie 2009

Elena Basescu, fiica presedintelui Romaniei

Intamplator o cunosc pe Elena Basescu.
Adica o stiu din vedere. 
Am fost la un metru de ea, de mai multe ori. Vine in mod regulat la aceeasi sala de sport unde vin si eu.
Pot sa va spun cu mana pe inima ca arata foarte bine si de aproape si de departe.
E “exotica”, o frumusete atipica, greu de ignorat. 
Dar nu e genul meu, nu-mi plac pustoaicele, oricat de exotice ar fi.
Si cu siguranta eu nu sunt genul ei.
Nu merg prin cluburi, nu am o atractie pentru viata frenetica “a la 20 de ani”
Deci nu fac parte din “alegatorii ei tinta” la alegerile europarlamentare.
Da, fiindca fata presedintelui vrea sa devina deputat european.
Mi-e chiar indiferenta din punctul asta de vedere, n-o s-o votez. 
S-ar putea sa nici nu ma duc la vot.
Mai vedem.
Dar cu siguranta ma enerveaza foarte tare “analistii”, “expertii” si jurnalistii care au sarit de cur in sus ca de ce sa candideze fata lu’ tata la alegeri.
Pai de ce nu?
Alegerile democratice, ca si Olimpiadele, au marele merit ca participarea la ele e libera, dar in anumite conditii: sa faci baremul. 
In cazul de fata, sa aduni un numar de adeziuni.
OK.
Si………..?
Si de ce nu?
A protestat cineva ca Vadim Tudor candideaza?
Sau ca are partid?
Nu.
E legal, are voie.
Chiar daca are doage lipsa, are dreptul.
Gigi Becali a candidat?
A protestat cineva?
Nu.
E legal si democratic.
Desi e mitocan…
Oricine are dreptul sa participe.
Chiar si Elena Basescu.
E frumoasa, pare isteata si are o facultate facuta in Statele Unite.
Mai are lacune in limba romana (succesuri), dar fata de Vangelie pare academician.
Draga Elena, iti doresc sa candidezi bine.
Eu oricum nu te votez, dar ai toate drepturile din lume sa participi.
Si, eventual, sa-ti castigi locul in parlamentul european. 
O sa arati la fel de exotic acolo, ca si aici.
Dar mai degraba as prefera sa nu castigi, esti frumoasa de aproape, si nu mi-ar place sa-ti muti programul de antrenament la Bruxelles…




Un comentariu: