vineri, 27 martie 2009

Tipat in sala de bowling

am plecat azi din mine aiurea
mi-am parasit corpul cel obosit sa-mi vizitez liceul
am fost din nou cu colega de clasa
si cu cealalta colega,
am sarit gardul din nou,
am fugit in cautarea timpului pierdut

am plecat azi din mine si-mi faceam planuri de facultate
mama ma sacaia in continuare
imbracasem ceva gresit
si notele erau cam mici

am mers cu tramvaiul azi, cand eram in sala de bowling
si tot saream gardul in Cismigiu
m-am sarutat cu o fata azi
pentru prima data.

am fost tanar azi in sala de bowling
tot sarind gardul
si band bere cu colegii,
era primavara si vesel
si grijile erau departe

erau cozi la paine 
si carne
si tramvaiul scartia,
prima colega era prea rece
a doua prea insistenta

s-a lasat seara in sala de bowling si corpul meu obosit 
nu ma lasa in pace
sa-mi fac turul de frumusete 
prin tinerete

tipa lumea prin sala 
ca si cum 
eu as tipa dupa timpul acela de primavara
cand saream gardul
si beam bere
si ma sarutam 
prin parcuri



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu