vineri, 3 decembrie 2010

Revolutia HD



Nu sunt tocmai un fan al gadgeturilor tehnologice.

prefer sa cumpar in valul 2 sau 3, cand noutatile s-au maturizat, defectele de tinerete s-au rezolvat si preturile au scazut.

mai nou, am descoperit si televiziunea HD, care s-a nascut in Romania acum 4 ani, odata cu Pro Tv HD, inainte ca providerii romani de televiziune sa fie pregatiti.

In Europa a fost relativ simultan, la sfarsitul lui 2006 rau deja cateva sute de mii de abonati la High Definition.

saptamana trecuta, afectat de febra cumpraturilor de Craciun, am facut greseala sa bag nasul intr-un magazin de electronice.

nu mi-a venit sa cred: LCD-uri cat China care se vedeau pe programele HD mai bine decat DVD-urile.
Incredibil!!!

am vanat un chilipir, am cumparat un LCD-LED (aceesi tehnologie ca la monitoarele noi de computer, sau ca la Iphone) si-am upgradat abonamentul TV la HD.

noul meu televizor nu mai are 50 de cm grosime, ci doar vreo 2!!!

cu acest salt tehnologic, televiziunea nu mai este ce-a fost: un mijloc de informare video, a devenit o forma de arta.

chiar daca imaginile sunt uneori artificiale, deja se joaca cu ochii si mintile noastre.

cum mai putem oare sa limitam accesul copiilor la TV cand noi insine stam lipiti de el?

nu vad o solutie, o sa fim o societate TV-orwelliana...

am cazut si eu in plasa.

va recomand si voua!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu