marți, 12 mai 2009

cum sa-ti iei masina cu 2000 de euro si 5 lei

ieri prietenul meu iconoclast si nunismat era agitat.
isi gasise masina de cumparat si era plin de spume. 
era ieftina-2000 de euro, era Alfa Romeo (156-frumoasa masina), dar nu avea toti banii.
in plus magarul de proprietar nu voia sa i-o dea in rate: iti dau 1000 acum si 1000 mai incolo, doar ne cunoastem.
asadar era in criza.
si era frumoasa, verde metalizat, o raritate. 
eram convins  ca la Alfa e ca  la Ferrari, toate-s rosii.
- iti dau 1000 de euro si o hartie prin care ma oblig sa-ti mai dau o mie.
ca vreau neaparat s-o iau, s-o repar, sa-i pun jenti etc.
- dar dac-o lovesti intre timp?
- pai ce conteaza, eu m-am obligat s-o platesc
asadar proprietarul putea ramane cu epava si cu o mie de euro.
prietenul meu de 22 de ani e intr-o categorie de risc maxima, desigur.
tanar si impulsiv, inainte de prima lui masina.
uite ce frumoasa e!
dar e cam grea, are 1800 kg.
caaaaaaat?
1800.
fugi de-aici, n-are mai mult de 1600.
ba da.
pariu pe 5 lei?
da!
baga Wiki: 1250 kg.
iti dau 3 lei, 2 mai tarziu.
e clar ca e innebunit dupa sistemul de rate.
si-a scumpit masina, acum costa 2000 de euro si 5 lei.
o prietena, si ea, pe-acolo: pai nici eu nu ti-as fi dat-o in rate!
ca tu nici n-ai carnet!
!!!!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu