miercuri, 6 mai 2009

pentru amatorii de bowling




6 comentarii:

  1. Pentru amatoarele de bowling nu ai nimic?

    RăspundețiȘtergere
  2. tu esti profi, nu te incadrezi.
    dar o sa caut si fete.
    ultimele pe care le-am vazut, Liz Johnson, Kelly Kulic si Michelle Feldman dau ca baietii, 30 km/h si 250-350 rpm.
    vezi:http://www.youtube.com/profile?user=irishpogi&view=videos

    RăspundețiȘtergere
  3. din punctul meu de vedere Tommy Jones are printre cele mai bune si puternice releasuri dintre toti cei care fac parte din PBA in momentul actual.

    RăspundețiȘtergere
  4. sigur. aici tb adugat neaparat Robert Smith. si nici "player of the year" Wes Malott nu trebuie neglijat, are un release infricosator, ii iese degetul mare din bila si cu celelalte 2 in dreptul orei 9 invarte bila prin aer pana pe la ora 3, cu o contorsiune extrema a degeteleor.
    nu l-am gasit insa in slow motion, mai caut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si de Wes Malott imi place. Am vazut un meci de acum cativa ani contra lui Pete Weber si au dat in la reluare releasul sau...initial mi s-a parut ca degetele alea 2 sunt din cauciuc , asa se invarteau inainte sa iasa din bila ( http://www.youtube.com/watch?v=c8yNgw1OF0c ).
    Iar Robert Smith...ala imprima bilei peste 500 rotarii mai multe decat Osku Palermaa care foloseste 2 maini ceea ce e uimitor .

    RăspundețiȘtergere
  6. da, in plus Wes nu se prea antreneaza(!) si e cam singurul jucator care priveste in jos la linie, in locul in care pune bila!
    ca si la Walter Ray Williams jr., nu prea poti antrena pe nimeni sa dea in stilul lui...
    cat despre Robert Smith: fostul Jason Belmonte, cand a aparut a facut senzatie.
    din pacate stilul lui foarte agresiv si fizic si-a cerut tributul, a fost mult timp accidentat.

    RăspundețiȘtergere